چادر های آلومینیومی بدون ستون

محصولی خارق العاده از سهلان نما!

این محصول، انقلابی در تمام محصولات مشابه بوده و برای اولین بار در ایران، در شرکت دانش بنیان سهلان نما طراحی و به مرحله تولید انبوه و بهره برداری رسیده است.

چادر های آلومینیومی بدون ستون شرکت سهلان نما که یک محصول منحصر به فرد بوده و در ایران نظیر ندارد، محصولی کاملا بومی بوده و با افتخار تماما ساخت در ایران عزیزمان میباشد.

این محصول بی نظیر، مستحکم، شیک و پر کاربرد حاصل دسترنج ماه ها تلاش و طراحیِ طراحان صنعتی زبردست و هم میهن مان، امروز در کارخانه سهلان در حال تولید در بالاترین سطح استاندارد دنیا می باشد.

تولید انحصاری شرکت سهلان نما است با مشخصات فنی و مهندسی که با توجه به استانداردهای ساخت سوله و سالن های موقت و دائمی طراحی، تولید و وارد بازار گردید.
این سازه با استراکچر اصلی آلومینیوم آنادایز و پوشش چادری و یا ساندویچ پانل اجرا می شود که بهترین جایگزین برای ابنیه هاست.

احداث سازه های پرتابل جهت ساخت :


– سالن های نمایشگاهی
– پروژه های همایشی
– مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی
– اسکان و بیمارستان های صحرائی (شرایط بحران )
– احداث انبار
– احداث کارگاه و کارخانه
– پارکینگ مسقف
– گلخانه
– ابنیه های چندمنظوره فرهنگی ورزشی

عرض 5

سازه آلومینیومی عرض ۵

این سازه با شیب سقفی یک طرفه است که ارتفاع پشت کار با دو اندازه ۲۶۵ و ۳۲۵ سانتی متر و در زاویه مخالف ۴۳۵ و  ۵۰۵ سانتی متر قابل اجرا می باشد.

اجرای عرض ۵ بصورت مدول های ۳ متری دارای ستون می باشد و در طول دلخواه قابل اجراست.

مزایا:

  • استفاده از سازه ای مدرن و متفاوت در مقایسه با سازه داربستی و اسپیس فریم که از نظر زیبائی غیر قابل مقایسه با سازه های مشابه است.
  • مقاومت سازه در مقابل شرایط جوی به دلیل استراکچر اصلی آن و بادبندها، مقاوم تر از دیگر سازه های مشابه است.

کاربری:

  • غرفه های نمایشگاهی فضای باز
  • بازارچه های خیابانی ( بازارهای روز محلی و صنایع دستی و پروژه های مشابه )
  • پارکینگ پرتابل سرپوشیده
  • و … .

مشاوره

جهت طراحی و ساخت
نمونه کار ها و پروژه ها

تلفیق چند رویداد در یک رویداد که بیشتر مشمول کنفرانس و اکسپو همراه با نمایشگاه و کارگاه های آموزشی می باشد را اجرا نماید. از سال 1374 تا کنون شرکت سهلان پروژه های متعددی را در داخل و خارج کشور بعنوان مجری، مشارکت و همکاری در اجرای پروژه و پیمانکاربه انجام رسانیده که بیش از 82 پروژه در کشور های عراق، کویت، امارات، عربستان، قزاقستان، ترکمنستان، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، کنیا، ساحل عاج و… بوده است.