پارتیشن شیشه ای

نوع اتصال پرکننده های پارتیشن دوجداره سهلان  ، برخلاف بعضی از پارتیشن های موجود در ایران کاملاً محیطی امن را ایجاد می نماید ولی در عین حال با به کارگیری اتصالات کلیپسی، باز کردن پارتیشن ها و تغییر یا تعویض پرکننده های MDF به سادگی صورت می پذیرد.

سیم کشی داخلی پارتیشن دوجداره قابلیت دیگر این سازه است. به راحتی با استفاده از شیارهای داخل بدنه پارتیشن می توان سیم ها و کابل های برق و شبکه را برای همه ی واحدها تامین کرد؛ بدون این که دیده شوند. حتی لوله کشی آب و گاز نیز به راحتی امکان پذیر می باشد.

عایق صدا بودن پارتیشن دوجداره سبب می شود که هر واحد بدون مزاحمت صوتی برای دیگر واحدها به کار خود ادامه دهد .

ارائه ی خدمات پس از فروش در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد که شامل رفع ایرادهای به وجود آمده و جابجایی پارتیشن های دوجداره می باشد.

تلفیق چند رویداد در یک رویداد که بیشتر مشمول کنفرانس و اکسپو همراه با نمایشگاه و کارگاه های آموزشی می باشد را اجرا نماید. از سال 1374 تا کنون شرکت سهلان پروژه های متعددی را در داخل و خارج کشور بعنوان مجری، مشارکت و همکاری در اجرای پروژه و پیمانکاربه انجام رسانیده که بیش از 82 پروژه در کشور های عراق، کویت، امارات، عربستان، قزاقستان، ترکمنستان، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، کنیا، ساحل عاج و… بوده است.